lauantai 19. joulukuuta 2009

I miss the sound of your voice...



Minä vain en voi olla rakastumatta sinuun aina uudestaan.
Joka kerta, kun yritän unohtaa sinut, kun yritän siirtyä eteenpäin,
en vain kykene siihen.
Joko en kykene, tai sitten en vain halua.
Olen liian tottunut ajattelemaan sinua.
En vain voi unohtaa. En kestäisi sitä.
Mieleni ei kestäisi sitä. Ei kestäisi sitä päämäärättömyyttä.
En tahdo elää ilman sinua. En vain pysty siihen.
~
Jokainen kyyneleeni on vuodatettu vuoksesi.
Joka kerta, kun laitan hakaneulan ihoni läpi, teen sen vuoksesi.
Jokainen sana. Askel. Hengen veto. Kaikki sinun takiasi.
Kaikki minkä teen, teen sinun vuoksesi.
Jokainen kipu, jokainen hymy.
Kaikki se on sinun aikaansaannostasi.
Mutta miksi?
Ehkä siksi, että minä todella rakastan sinua.
~
Hetken aikaa olin oikeasti onnellinen. Niin onnellinen,
etten edes ensin tunnistanut sinä onneksi.

Edellisestä hymystäni oli kai pitkä aika. Liian pitkä...
Hymyilin. Minä oikeasti hymyilin. Huolimatta siitä, että se
alkoi jo tuntua pahalta, kuinka itsekkäästi ajattelin. Oi, kuinka
itsekkäästi ajattelinkaan ajatellessani, että voisin oikeasti
saavuttaa sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Se, mitä kaipaan, ei ole materiaa.
Se, mitä kaipaan, on tunne. Tunne, joka voisi tehdä minusta täydellisen.
Se täyttäisi aukon sisälläni. Saisi minut tuntemaan,
kuin minua tarvittaisiin täällä.

Saisi minut tuntemaan että olisin elossa ja minulla olisi oikeasti syy siihen.
Saisi minut ymmärtämään, että on joku, joka tarvitsee minua.
Joku, joka välittää.

Joku, joka pitää minusta täysin sellaisena kuin olen.
Joku, joka rakastaisi minua.
Mutta kaikki mitä tarvitsen, on kuitenkin kaukana ulottumattomissani... kuinka surullista.

~~~~

"alleine mit mir
1000 Fragen im Kopf
jede Nacht zieht unendlich vorbei
was such ich für mich
ich finde es nicht
was bin ich und wer will ich sein
wann geht denn endlich meine Sonne auf
ich lauf und lauf und lauf"


"ich glaube daran
dass mein Traum richtig ist
doch die Schatten sind immer bei mir
sie flüstern mir Zweifel tief in mein Herz
was tue ich, warum und wofür
wann find ich die antwort, der ich vertrau
ich lauf und lauf und lauf"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti