maanantai 7. joulukuuta 2009

Waste of time...


Riippuvuus ei ole tervettä... Eihän?

Minä olen riippuvainen. Olen riippuvainen erääseen asiaan,
johon en saisi olla riippuvainen. Tiedän sen itse, mutten vain voi päästää irti.
Mutta oikeastaan, en edes tahdo. Se on hieman.... ristiriitaista. Toisaalta vihaan
tätä tunnetta, riippuvuutta, mutta taas toisaalta... Rakastan sitä.
Tiedän, se on sairasta... Mutta pidän siitä, kun on jotakin mitä odottaa,
vaikka se koskeekin.

Sekavaa... Olen riippuvainen omasta riippuvuudestani...

-----------------
Sanoin tänään eräälle:
"Sun pitää ampua minut,
käydä haukkumassa mut idiootiksi omissa hautajaisissani
ja elää loppuelämäsi onnellisena. Käykö näin?"

Hän vastasi: "Ei<3">Miksi yleensäkään tuon tämän julki? No hitto, se johtuu siitä että tuo viesti tuntui
10 minuutin ajan siltä, kuin minusta välitettäisiin... Mutta miksi hyvä
mieli haihtuu niin nopeasti? Miks se kaikki lämpö vain katoaa?
Kaiken sen ihana tilalle vaihtuu vain kylmä yksinäisyys ja pelko.
Pelko siitä, että jäisi yksin; menettämisen pelko...
Järkyttävää... Vaikka tietäisin, ettei minulla olisi syytä siihen, silti tunnen
että jotain katoaa koko ajan. Onko se tunne päässäni vai tapahtuuko se oikeasti?

Ha, sekoan varmaan kohta...
--------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti