sunnuntai 16. toukokuuta 2010

what if..? Oh fuck off, today is today, not tomorrow.


Minun on pakko jaksaa.

Ei tästä tule mitään, jos lankean taas.
Ei yhtikäs mitään, jos palaan pimeyteen.
Heitin silloin liian paljon aikaa hukkaan.
Liian paljon hyviä hetkiä elämästäni valui pimeyteen.
En minä saa luovuttaa...

Jos en sitten itseni, niin sitten vaikka muiden puolesta.
Ihan sama, kunhan vain jatkan.
Pakolla.
Kynsin hampain roikun kiinni siinä mitä minulla on.
Minun on pakko.

Minulla on kaikki:
Minulla on ihminen, jota rakastan maailmassa kaikkein eniten.
Minulla on joukko maailman parhaita ystäviä.
Minulla on elämä.
Minulla on...
Niin, minulta ei puutu mitään.

Entä jos hukun?
Entä jos kompastun ja kaadun, enkä enää nouse?
Entä jos katoan?
Entä jos menetän ja unohdan?
Entä jos...

En tiedä mitä silloin tapahtuu.
En todellakaan.
Mutta sitten jos se tapahtuu, ei mahda mitään.
Tulkoot jos on tullakseen, kyllä se pois häädetään.
Kyllä minä ylös nousen.

Ja se on lupaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti