tiistai 16. marraskuuta 2010

Day One.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.

Day Four: Seven things that cross your mind a lot.

Day Five: Six things that you're afraid of.

Day Six: Five people who mean a lot.
Day Seven: Four turn offs.

Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.

Day Ten: One confession.

Okei elikkäs asioita 10 eri ihmiselle.... Here We Go!

1. Anteeksi, mutta minun mielestäni olet ehkä hieman tekopyhä. Tiedän että sinua on satutettu paljon, eikä elämäsi ole ollut helppoa mutta silti... Jostain syystä minä en vain oikein pidä sinusta. Ja henkilö joka on sinulle tärkeä, on myös minulle hyvin tärkeä ystävä... Lupaa vain ettet satuta häntä, ole niin kiltti.

2. Sinä olet jännä, suorastaan mielenkiintoinen ihminen. Olen tavannut sinut kerran, ja tullut siihen tulokseen että olisin halunnut viettää kanssasi enemmän aikaa ja tutustua paremmin. Mielestäni et ole laisinkaan epäonnistunut, joten älä huoli, kyllä ne paremmat ajat vielä tulevat, minä lupaan sen!

3. Olet paras. Olet yksi onnekkaimmista sattumista koko elämässäni. Olet paras ystäväni ja arvostan sinun mielipiteitäsi ja elämänasenteitasi. Ainoastaan siinä, kuinka suhtaudut muihin ihmisiin, on hieman parantamisen varaa... Kaikilla on huonoja aikoja, yritä ymmärtää se!

4. Joskus minä vihaan sinua yli kaiken, joskus olet maailman paras. Joskus käyt hermoilleni niin paljon että tekisi mieli huutaa... Mutta silti olen kiitollinen sinulle, että annat minun olla minä. Ettet kiellä sitä mitä olen, vaikket sitä varmaan lopulta hyväksykään.... Kiitos.

5. Miksi me ajauduimme näin kauas toisistamme? Kuka sinusta on tullut? Joudun valitettavasti toteamaan, etten enää tunne sinua. Se et ole enää sinä. Miksi teet nyt sen kaiken, mitä vastaan olet aina taistellut?

6. Vihaan sinua. Olet ärsyttävä. Luulet ymmärtäväsi muttet ymmärrä. Olet vielä lapsi, joka ei vain tunnu koskaan saavan ilkeästä leikistä tarpeekseen. Ymmärrätkö kuinka paljon saatat toiminnallasi satuttaa muita? Ymmärrätkö yhtään kuinka pahalta se tuntuu? Yrität olla täydellinen, osata kaiken ja esittää aikuista. Sitä sinä et ole. Et ainakaan niin kauan kuin jatkat tuota.

7. Jos maailmassa joku on idiootti, se olet kyllä varmaan sinä. Olet niin täynnä itseäsi etten voi edes kuvailla kuinka paljon minun käy sinua sääliksi. Maailmasi on kutistunut itsesi ympärille etkä näe valtavaa nenääsi pidemmälle. Oletko tyhmä? Oletko sokea? Oletko pumpulissa kasvatettu lellipentu? Luultavasti kyllä... Ja voi että, en kadehdi kaltaistasi yhtään.

8. Hymyile tyttökulta... Ei maailma miehien ympärillä pyöri. Ihastukset tulevat ja menevät, mutta miehen takia ei kannata itkeä tai tuntea pahaa oloa. He tekevät vain sitä mitä ovat aina tehneet: ovat idiootteja.

9. Kiitos. Ei sinulle voi sanoa muuta kuin kiitos... Se mitä teit oli upeaa ja olen hyvin kiitollinen avustasi.

10. Eipä olisi vissiin kannattanut luottaa sinuunkaan.

-------------------------------------------------

Tällaista tänään~

2 kommenttia:

  1. Tätä oli kiva lukea. :'D Osasin yhdistää vain kaksi, fail.

    VastaaPoista
  2. oujeeeeee :----D no et sie edes tunne kaikkia noita.

    VastaaPoista