keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Day Two.... And Three.





Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things that you're afraid of.
Day Six: Five people who mean a lot.
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.

Yhdeksän asiaa minusta?

1. En suutu kovinkaan helposti ja jos suutun, en yleensä ole pitkävihainen... En tykkää vihata ihmisiä, mutta poikkeuksiakin toki on...

2. Olen menettänyt haluni nukkua. Teen öisin ruotsia, englantia tai jotain muuta kehittävää, koska en saa unta.

3. Niin kuin ensimmäisistä merkinnöistäni näkee, masistelua ja syömishäiriön poikastakin on oleillut tämän pääkopan sisällä.

4. Musiikki on rinnakkaismaailma, johon pakenen. Kaikki musiikki klassisesta heviin on lähellä sydäntäni. Harrastan myös itsenäistä laulelemista ja opettelen soittamaan kitaraa.

5. Pienet yksityiskohdat luovat kokonaisuuden. Rakastan maailman kaikkia ihania pieniä yksityiskohtia jotka tekevät synkästä ja ikävästä arjesta kestettävää. Uskon todella, että pieni on suurta ja vähä on paljon. Ei tarvitse olla täydellinen ollakseen täydellinen~

6. Pyörin joskus typerässä itsesäälissä...

7. -

8. Minulla on aina kiire. Juoksen paikasta toiseen pää kolmantena jalkana ja kun pääsen kotiin... en ehdi levätä sielläkään.

9. Kiroilen aivan liikaa.





Kahdeksan tapaa voittaa sydämeni?

1. Ole kohtelias.

2. Hymyile. Aito hymy on jotain mitä minä arvostan~

3. Koska olen ihminen, joka ei tykkää tuijottaa toista silmiin puhuessaan, älä yritä pakottaa minua katsekontaktiin. Katson toista silmiin vain jos tunnen olevani turvassa.

4. Ole rento. Virallinen puhetapa saa vain minut vain etäiseksi ja sulkeutuneemmaksi.

5. Kun juttelet minulle, seiso mielellään alle metrin päässä. En tunne saavani kontaktia jos välimatka on liian suuri.

6. Älä valehtele. En pidä valehtelusta alkuunkaan, sillä silloin tunnen etten olisi luottamuksesi arvoinen.

7. Muista, että minä en ole lelu tai itsestäänselvyys.

8. Mieleni/mielialani muuttuu 0.8 sekunnin välein, joten sinun pitää vain yrittää ymmärtää.♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti