maanantai 20. joulukuuta 2010

Love is Love and I support it.


Tämä on omistettu sinulle, rakkaani.♥

Maailmassa on paljon asioita, joita ihmiset tahtovat.
Rahaa, valtaa, omakotitalon, kukkapenkin, uuden auton tai pihakiveyksen....
Ihmiset tahtovat hyvin erilaisia asioita.
Mutta minä tahdoin rakkautta...
Minä etsin sitä...
Yritin löytää jotain, joka kuitenkin oli edessäni koko ajan...
Ja kun ymmärsin, se oli saavuttamattomissani.
Se oli jotain, mihin käteni eivät yltäneet, vaikka kuinka kurkotin...

Sitten eräänä päivänä yksinäisyyteeni minulle esitetiin kysymys:
"Annatko anteeksi?"

Tottakai.
En miettinyt hetkeäkään... Enkä todellakaan kadu sitä.
Ei ole olemassakaan niin kamalaa tekoa, jota en antaisi sinulle anteeksi.
Ei ole olemassakaan asiaa, mikä saisi minut rakastamaan sinua yhtään vähemmän.

Siitä hetkestä lähtien, kun kysyit minulta ne muutamat sanat...
Siitä hetkestä on nyt yhdeksän kuukautta.
Jollekin se on kuin sekunti, jollekin koko elinikä...

Minulle se on aika, joka sisältää enemmän rakkautta, kuin kukaan voisi sanoilla kuvailla...

Siitä kiitos sinulle.

Minä rakastan sinua.
Rakastan silmiäsi ja katsettasi.
Rakastan käsiäsi ja kosketustasi.
Rakastan jalkojasi ja askeleitasi.
Rakastan ääntäsi ja sanojasi.
Rakastan huuliasi ja suudelmiasi.
Rakastan jokaista pientäkin kohtaa sinussa...
Minä rakastan kaikkea sinussa.
Minä rakastan sinua...

...Enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.


Ensitapaamisestamme lähtien olin ajatellut kuinka sinussa oli jotain kiehtovaa.
Mieleni teki suojella sinua...
Tarttua käteesi ja johdattaa.
Sulkea sinut syliini ja silittää hiuksiasi.
Suudella huuliasi ja pitää niillä tuo kaunis hymysi...
Hetkeksikään tuo tunne ei ole kadonnut.
Yhä vain minä tahdon suojella sinua kaikelta, mikä koskaan voisi sinua satuttaa.
Ja yhä edelleen tahdon saada tuon hymyn pysymään huulillasi...
Ikuisesti.

Kyyneleesi minä pyyhin pois kauniilta kasvoiltasi.
Surun revin palasiksi ja puhallan tuuleen.
Pelon heitän liekkien syleilyyn...
Ja mitä tahansa onneen tarvitaankaan, teen sen vuoksesi epäröimättä.

Sillä sinä olet maailmani:
Olet tähteni kirkkaalla yötaivaalla.
Olet ilma, jota hengitän.
Olet valo, joka näyttää tien pimeässä.
Olet pimeä, joka tuudittaa minut uneen.
Olet tuuli joka hyväilee kasvojani.
Olet sade, joka tuhansin pisaroin suutelee ihoani.
Olet kaikkeni, jota tarvitsen elääkseni.

9 kuukautta on lyhyt aika tavallisessa ihmiselämässä.
Siksi minä toivon, että saan viettää kanssasi loppuelämäni.
Minä lupaan tukea sinua niin myötä-, kuin vastoinkäymisissäkin, ja
rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni, kunnes kuolema meidät korjaa.

Mutta lupaan, että edes kuolema ei voi meitä erottaa.

Rakastan sinua


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti