sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Brainwash.

Päivää~

Päätin tässä 39.9 asteen kuumehuuruissani tulla päivittelemään kuulumisiani teille tältä viikolta~ (olettaen tietysti, että teitä todellakin kiinnostaa♥)

Tosiaan, viikko alkoi ystävänpäivällä, ah, tuolla rakkauden ja ystävyyden juhlalla, jonka suomalaiset todellakin ovat pilanneet jo kääntämällä nimenkin päin mäntyä... "St. Valentine's Day" on nimittäin oikeasti pitkälti se rakkauden juhla~
Mutta niin, kortit olin tehnyt kerrankin itse "suurella vaivalla", tulostimen painomusteella ja lehtikuvilla..~ Muffinsseja leivoin ja suklaata sulatin söpöihin sydämen muotoisiin jääpalamuotteihin, joka muuten oikeasti toimi, mitä epäilin aluksi.
Sain vastalahjaksi ihmisiltä paljon haleja ja hyvää mieltä höystettynä pienillä punaisilla sydämillä ja parilla suklaakeksillä♥

Loppuviikkopa meni siinä missä kaikki muutkin päivät sitä ennen (Chibiconia odotellessa♥). Torstainen biologian koe meni suoraan päin mäntyä sen suurempia kiertelemättä, sillä ihmisbiologia on luultavasti tylsintä mitä tiedän heti matematiikan ja fysiikan jälkeen.

Samaisena päivänä hoidin myös Wanhojen valaistuksen, jonka jälkeen Tuire tulikin meille seurakseni muun perheeni ollessa hyvää vauhtia matkalla Kuusamoon♥ Katsottiin leffa ja saunottiin kaiken muun häröilyn lomassa. Seuraavana aamuna mahtavista pakkaslukemista johtuen päätettiin jäädä nukkumaan kotiin, koska eihän hullukaan kävele -35 asteen pakkasessa kolmea kilometriä kouluun...eihän?~

Huolimatta siitä, etten mennyt kouluun, jouduin jokatapauksessa kävelemään kylälle päästäkseni Iisalmeen menevään bussiin. Lähdin ehkä turhan aikaisin, sillä istuin matkahuollon sohvalla lähemmäs puoli tuntia bussia odotellessa... No, päästyäni kuitenkin onnellisesti Iisalmeen, alkoi armoton Lapinlahdelle menevän junan odotus, sillä saapuessani noin 13:45 junan lähtöön oli vielä lähemmäs 3 tuntia, koska VR oli jälleen kerran puoli tuntia myöhässä (alkuperäinen lähtöaika 16:15).

Kiertelin kaupungilla ja yritin parhaani mukaan olla ostamatta mitään, sillä joutuisin raahaamaan kaiken mukanani seuraavana päivänä vielä Lapinlahdelta Kuopioon ja takaisin kotiin.
Pieni laukku, mahdollisimman vähän tavaraa, loppujenlopuksi onnistuin aika hyvin, sillä Hanna ihana (majoittajani ja ystäväni Lapinlahdelta rawr u♥) kun suostui lainaamaan tiettyjä hyödykkeitä vaatekaapistaan sun muualta minulle♥

armotonta valmistautumista...

Lauantaina hypättiin Hannan kanssa aamulla puoli 8 junaan. (oli peräti ajoissa!) Kohti Kuopiota pakkasen ollessa jälleen lähemmäs -35. Junassa meitä odotti epämääräinen puliseva joukko kummajaisia (Tuomo, Sami, Eemeli ja Salla♥) jotka olivat tulleet junaan Iisalmesta. Jutut siihen aikaan aamusta olivat sellaisia, että sensuroin ne nyt tästä... Mutta sen sanon, että yhden meitä kuunnelleen miehen ilme meidän takanamme kertoi kyllä paljon~

Tämmösiä örvelöitä oli junassa.... ♥ :)))

Kuopiossa hengailimme ympäriinsä ja eksyimme Anttilan leluosastolle, jossa Hamsteriarmeija alkoi matkia meitä... Kamalia leluja, jotka tassusta painaessa nauhoittivan äänen ja sanoivat saman takaisin... Se oli suorastaan pelottava kokemus, mutta sieltä siirryimme Coffee Houseen, jossa Tuomo ja Sami vaihtoivat cosplay-puvut päälleen... Myyjän ilme oli näkemisen arvoinen, kun Ankeuttaja ja Kasvoton yhtäkkiä hyppäsivätkin tuolien takaa esiin♥

Posetusta Kuopion torilla

Työnkulmalle siirryttiin seuraavaksi, hetki lagitettiin ja sitten lähdimme Hannan kanssa takaisin keskustaan paleltumaan... Käherrystarvike ja Madu Shop käytiin läpi, mukaan tarttui _taas_ klipsipidennykset~
Ja sitten kuultiin että Julian juna on myöhässä joten palasimme Työnkulmalle, jossa tyhjensimme myyntipöydät pockyistä ja KUROSHITSUJISTA♥♥♥♥... tä?~

Sitten tulee totaalinen blackout, luultavasti vain häröilimme ympäriinsä?~

Lopulta haettiin Julia junalta, käytiin työnkulmalla, josta mukaan lähtivät Timo ja Chie. Sitten menimme Samin takia piiiitkän mutkan kautta kiinalaiseen syömään, jossa saimme sellaisen ihanan pitkän pöydän 'yksityishuoneesta'~
Syötyämme palasimme jälleen työnkulmalle bongailemaan.

Päivä sujui hyvin ympäriinsä poukkoillessa ja illalla käväisimme istumassa vähän aikaa ns. iltabileissä, mutta lähdimme rautatieasemalle toiminnan puutteessa... Istuimme ja koomasimme siellä junan tuloon asti, mitään rakentavaa toimintaa ei enää ollut tehtävissä. Väsymys painoi päälle ja juna tulikin jälleen onneksi ajoissa...♥

Päästyäni kotiin... No, olin niin väsynyt että meinasin nukahtaa saunaan.~ Olin koko päivän tuntenut itseni hieman... no, sairaaksi. Yö menikin sitten siinä kun heräsin 304875940938 kertaa tuntemaan jäätävän tunteen ympärilläni olevasta lämmöstä huolimatta ja lisäämään vaatetta. Heräsin tähän aamuun ja mittasin kuumeen, joka olikin sen "vaivaiset" 39.9... jälleen kerran. Jo toinen kerta kuukauden sisään.♥

Eli siinä tämä viikko, ei mitään ihmeellistä. Kiitos örvelöille chibiconista♥

P.s: ....anteeksi, kuvia oli tosi vähän.

1. Tulit sitten kipeäksi. Voimia! ♥ Itsellä on vain kurkku kipeä.
    Kiitos itsellesikin conista ja sun muusta mömmöämisestä. ^ Oli kuule "aika" hauskaa.

2. Samoin kiitostakiitosta niin majoituksesta kuin siitä hyvästä smoothiesta mitä äitis oli tehny.♥ rakastuin ;w; ja joo-o... mömmömmm♥