lauantai 26. helmikuuta 2011

I'm alone again.

Tämän kiertopalkinnon saatuaan on
1) kiitettävä palkinnon lähettäjää
2)Kirjoitettava 7 seikkaa itsestään, joita ei ole vielä tullut selville
3) Lähetettävä väh. 3:lle muulle.


Ahahahaha... Luvassa kummaa tekstiä ja faktoja joita ei välttämättä pitäisi tuoda julkisuuteen...


1. Joskus kauan sitten pikkupoikana minulla oli paha tapa hakata ihmisiä kaikella puukengistä kirjahyllyjen lautoihin... Myönnän olevani ylpeä siitä sisusta.

2. Vihaan itseäni ja avuttomuuttani mikä tulee muiden ja omien ongelmien ratkaisemiseen. Joskus todella Inhottaa myöntää ettei pysty kaikkeen... Perfektionistin luonteelleni tämä on hyvin hyvin suuri takaisku.

3. Inhoan ja rakastan syömistä. Minulla on hyvin ristiriitainen suhde ruokaan. Joskus ei tee mieli mitään ikinä koskaan ja joskus taas voisin ahmia ties kuinka karmaisevia määriä ruokia, joista pidän... Haukkukaa miksi tahdotte, mutta valitettavasti ruoka on liian keskeinen osa elämääni ja vaikka kuinka ajoittain sitä vihaisinkin, kuolla minä en sen takia halua, kaikella rajansa hei...


4. Minulla on pakkomielle hovimestari- ja koulupukuasusteisiin...♥ Noniin. Nyt sekin tuli julki.

5.Minulla on paha tapa joskus feikata tunteita. Joskus hymyilen vaikkei hymyilytä yhtään, joskus itken vaikka itseasiassa naurattaisi. Kaikki se vain koska tilanne sattuu vaatimaan toisenlaisen tunnetilan kuin mitä omassa päässä on. Tosin pakko myöntää, joskus feikkaan vain saadakseni huomiota tai puhtaasta vittumaisuudestani.


6. Oikeasti olen aika itsekäs. Vaikka käytänkin suurimman osan ajastani ihmisten auttamiseen ja kuuntelemiseen, ja teen sen täysin vilpittömästi, myönnän joskus miettiväni tyyliin 'how pathetic' niin itsestäni kuin muistakin... Niin kuin aikaisemmin totesin, en ole täydellinen.... Edes minä en kykene olemaan Jumala... Kaikkea en minäkään kestä...


7. _Tahdon pois Sonkajärveltä mitä pikimmiten._


Ja lähetän tämän seuraaville henkilöille.......
1. Pikakahvi
2. Jumalankieltäjä
3. LOSTLIFE

1 kommentti:

  1. damn.♥ ihmiset ei taida tietää minusta juuri mitään vielä, alotin vasta. :____DD no, onpahan valinnan varaa.
    mutta hei rakas, kiitos.♥

    VastaaPoista