keskiviikko 31. elokuuta 2011

Let's get something done, 'kay?

Elokuu loppuu, kädet on totaalisen täynnä töitä, mutta homman nimi olisi nyt se, että aina kun ehdin, pyrin täyttämään toiveitanne kirjoitusten suhteen!
Haluaisin teiltä, rakkaat lukijat, mielipiteitä, ehdotuksia, ajatuksia, toiveita...

Haluaisin todellakin kuulla mitä juuri te haluaisitte lukea blogistani!

Joten siis, ottakaatten näppäimet kauniiden sormienne päihin ja heittäkää minua haasteilla!

Kiitos♥

Ps. Älkää vihatko minua jos vastaukset ja muut tarinoinnit viivästyvät... Olen nimittäin suhteellisen kiireinen atm, joten pyydän teiltä kärsivällisyyttä löyhän taiteellisen itsekurini kanssa... En nimittäin joskus edes viitsi kirjoittaa vaikka tuntuisi siltä. Myönnän, I'ma bad blogger.

4 kommenttia:

  1. Noooh oon kamalan huono antamaan mitään suuntaa postauksille, mutta jokin muistopostaus olis kiva. Esim. koko elämän top 10 tärkeimmät muistot ~ :)

    VastaaPoista
  2. video missä laulat, absolutely!:-)

    VastaaPoista
  3. Mä lupaan, että jos se minun ja poikien levytys ei kuulosta kovinkaan hirveältä mun kohdalla niin voin mahdollisesti postata biisin tänne... EHKÄ, SIIS EHKÄ! voin tosin kokeilla myös sitä videopostauslaulupaskaa joskus jos tarpeeksi nätisti pyydätte. :______D

    VastaaPoista