sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Memories, oh Memories pt. 2

Muisto numero 2:

"Ensimmäinen" Kuopion reissu keväällä 2010

Istuimme junassa, me kaikki kuusi kahdeksasluokkalaista nuorta.
Oli toukokuu ja juna liikkui tasaisesti eteenpäin kohti määränpäätämme Kuopiota, harvinaista kyllä, täysin ajallaan.
Tarkoituksena oli viettää täydellinen päivä yhdessä, tutustuen uuteen kaveriporukkaan paremmin...

Olimme jotenkin lähestyneet porukkana koulun järjestämästä messu-reissusta lähtien ja päätimme sitten lähteä yhdessä lähimpään isoon kaupunkiin viettämään päivää yhdessä.
Ilma oli kaunis ja keväinen.

Heitimme läppää, juttelimme, nauroimme...
Olimme yhdessä.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tunsin kuuluvani oikeasti johonkin.
Ja siitä hetkestä lähtien he ovat olleet minulle sanoinkuvaamattoman tärkeitä.
Siitä lähtien olen tiennyt, että vaikka kaikki olisi kuinka huonosti, minulla on aina ihmisiä joihin voin luottaa ja joille voin kertoa murheeni pelkäämättä turhaa kritiikkiä.
Missä tahansa olenkaan heidän kanssaan, tunnen olevani turvassa ja onnellinen.
He ovat minun kotini.

Minä Rakastan Heitä.
Minä rakastan teitä Tuomo, Eetu, Mikko, Kassu ja Tanju♥
Kuva muuten viime-keväältä♥ :3 vapputunnelmaa! Kuvassa vasemmalta: Eetu, Tuomo, Kassu, Minä, Tanju ja Mikko♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti