sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Daddy's Girl.

Nyt on elämäni kuudestoista isänpäivä.

"Isäni on tyhmä ja ärsyttävä.
Isäni on laiska ja tylsä.
Isäni ei koskaan kuuntele minua.
Isäni ei ymmärrä minua.
En tarvitse häntä..."


Kaikki tietävät nuo tunteet, sillä jokainen tuntee joskus niin.
Joskus suhteet vanhempiin saattavat olla hyvinkin kivikkoiset, mutta hekin ovat vain ihmisiä kuten sinä ja minäkin. Tänä isäinpäivänä minä tahdon kiittää minun omaa isiäni, joka kaikesta kiukuttelustani ja typeryyksistäni huolimatta rakastaa minua.

Isä korjasi pyöräni pienenä. Isä potki kanssani jalkapalloa. Isä kertoi iltasadut, peitteli ja halasi ennen kuin palasi takaisin työmaalle toiselle puolen Suomenmaata. Isä opetti ja teki kanssani paljon tärkeitä asioita, joista tulen olemaan kiitollinen ikuisesti...

Mutta kaikkein tärkeintä minulle on, että
Isä hyväksyi minut tällaisena kuin olen.

Vaikka isi on aina töissä, kiukuttelee yhtä paljon kuin teini-ikäinen PMS-oireista kärsivä tyttö ja käyttäytyy joskus typerästi, niin
Hän on minun oma rakas isi.

Isäni on rohkea.
Isäni on vahva ja ahkera.
Isäni on jännittävä ja huumorintajuinen.
Isäni on aina läsnä ja auttaa jos tarvitsen apua.
Isäni on minulle tärkeä.

Isäni on maailman paras isä.

Hyvää isäinpäivää isi!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti