sunnuntai 19. helmikuuta 2012

I woke up tired of life.


Välillä ei vain jaksa.

1h_large 

On päiviä jolloin makaan sängylläni ja tuijotan lasin läpi maailmaa.
Lakaisen katseellani harmaavalkeaa taivasta.
Missään ei ole mitään järkeä.

Välillä on päiviä jolloin tuo harmaa muuttuu mustaksi.
Kuivaan silmäkulmiani ja toistan päässäni vanhaa tuttua mantraa elämän turhuudesta.
"Tahdon kuolla, tahdon kuolla, tahdon kuolla."

Minulla on päiviä, jolloin vihaan itseäni enemmän kuin tahtoisin.
Välillä ei vain jaksa, niin se on.
En minä aina ole tällainen.

Joskus vain tulee niitä päiviä, kun mikään ei riitä.

"Se tuntuu kamalalta, tuntea näin.
En tahdo ajatella, pää vain on täynnä vääränlaisia ajatuksia.Minua ahdistaa suuresti kuunnella itseäni, päässäni olevia ajatuksia.
Mutta nämä eivät ole minun ajatuksiani, ne ovat jonkun muun.
En tiedä kenen, mutta en itse tahtoisi tuntea tai ajatella näin.
Se on joku muu.
Se en ole minä.
Apua."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti