perjantai 24. helmikuuta 2012

Knock Knock. Who's there?

Hyvää päivää, lienee tilannekatsauksen eli vähemmän syvällisen pohdiskelun aika!

Elikkäs, arvoisat kansalaiset, tänään 24.2.2012 minä ihan ensimmäiseksi totean että on erään minulle infernaalisen tärkeän henkilön syntymäpäivä. (itseasiassa kahden, onnea ronskullekin♥) mutta ei siitä sen enempää. Onnea Rakas♥

Anygays, palatakseni kuulumisiin.
Kiirettä on pitänyt ja blogin päivittely jäätää välillä hyvinkin pahasti mutta älkäämme antako sen häiritä! Edellisestä jaksosta kuitenkin suhteellisen hyvissä ruumiin ja sielun voimissa selvinneenä totean että on hyvä aloittaa seuraava ja mahdollisesti myös kiristää päivitystahtia. Ehkä. :3

Toisena asiana: Minulla on ensi viikolla synttärit....
Aika karmivaa, sillä siinä vaiheessa syntymästäni on kulunut 17 vuotta. Voitteko kuvitella? SEITSEMÄNTOISTA VUOTTA JA TUNTUU KUIN VIELÄ EILEN OLISIN OLLUT VIELÄ VIISI JA LEIKKINYT HIEKKALAATIKOLLA JA REPINYT MUMMIN KUKKAPENKKEJÄ?!
Pelottavaa kerrassaan.... Mutta siitäkin kriisiä pääsee pakoon, sillä 5.-8.3. olisi tarkoitus sitten vietellä Lontoossa hyvässä seurassa harrastaen hostellimajoittumista ja elämysmatkailua!♥

U88mpx3xy6mv7nz8giunzanripyzebsv_large

Kolmantena asiana haluan mainita sen että äsken kävi aika kumma juttu... Iskä tuli vaa mun luo ja sano "Myy mulle tuo sun kamera." Katoin äijää ihan pöljänä ja kysyin että no miks ihmeessä ja herra vaan totesi että tarttee kunnon kameran. No, tulimme siihen lopputulokseen että iskä ottaa tuon 500D kameran (alias Ivanin.... hyvästi pikkuinen...) ja minä hommaan paremman mikä siis tarkoittaa että toivon mukaan piakkoin Rajala Pro Shop lähettää minulle upouuden Canon 60D kameran ft. 17-85IS kittiobjektiivi.♥


Mitäs muuta.... Väsyttää niin perkeleesti. Tuntuu että työ ei koska lopu vaikka kuinka tekis jotain koko ajan. Masentaa vähäsen aina välillä kun ei ole mitenkään kamalan vakaa tämä mielenterveys... Mutta eiköhän tämä tästä, tomorrow will be better! Kaikesta huolimatta olen ehkä ollut onnellisempi kuin koskaan... Siitä kiitos kuuluu minun ihanille ystävilleni ja Villelle, jotka vaan jaksatte katsoa naamaani aamusta iltaan ettekä edes valita! Hulluja olette, mutta rakastan teitä... ♥

Vielä pienenä lisäyksenä että en kadu. En todellakaan kadu sitä että valitsin ehkäpä hieman ilkeässä tilanteessa juuri näin... En tarvitse kenenkään lupaa rakastamiseen.

Kiitos jälleen kun pysähdyitte tänne.

Ja hyvää päivänjatkoa!♥

4 kommenttia:

  1. ;A; Ihana kun sinulla menee paremmin!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. liaksjfsldfisydhfg ;A;♥ Sinä nainen, pärjäile siellä!!!11

      Poista
  2. kiitos :) <3 mäkin tahdon Lontooseen, väärryyttä ja enemmän väärryyttä on tuo sun uus kameras... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä senkin vanhus♥ :D:D:D (ite täytän viikon päästä hmmmmmmmm)

      Poista